Ännu en måndag!

Godmorgon! idag äre måndag igen, som ni kanske vet så är jag inte alls förtjust i måndagar.
Dom är allmänt tråkiga, kanske beror på att det är 5 långa dar i skolan(en ny vecka) Sen äre helg igen..
Känns som evigheter dit.
Aja idag har jag redovisning direkt på morronen. I spanska. SKIT.
USCH. Aa så känner jag inför det. Jag orkar inte. Menmen alla måste göra det, så jag får väl göra det för betyget skull.
Annars idag så händer det väl inget mer än att jag ska till stallet när jag kommer hem. Och plugga lite spanska elr rättare sagt MKT spanska. Har ju prov imorn och på fredag. Men annars händer inget speciellt.



Outfit for today

(Har ingen "helbild" men denna får duga)


T-shirt:H&M
linne:H&M
strumpbyxor:H&M
Uggs: DinSko

(blev väldigt mkt H&M idag igen)


//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0