Brottom tyypp!

Godmorgon! Idag blev det en tidig morgon för mej, gick upp redan klockan 9 för att fira pappa som fyller år idag.
Och nu har jag gjort mej iordning och är klar för en liten shopping runda på stan med clara.
Sitter just nu i väntan på att klockan ska bli 11 så ska jag kila ut i kylan till busskuren där clara hämtar mej sen sticker vi mot stan.

Ska försöka hitta en ny bikini(ii knoow! det är vinter!) och nya linnen. spets trosor från Lindex.
Det är typ det jag vill hitta. Kanske låter konstigt att jag ska försöka hitta en ny bikini nu men vi har ju badprov sakimojj i skolan efter jullovet så det kankse är bra om man har en ny bikini tills dess.

Jag har ju ingen bikini annars :s jag har typ slängt mina för dom var antingen för små elr så var dom föööör slitna och fula :s
Aja åker till stan i hopp om att hitta en ny bikini(a) Men nu ska jag ta och typ tagga ner lite, eftersom jag sprungit runt hela morronen och stressat.
Gott Nytt År på er!
Pussar!




//E l i i n ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0