:D Hihihihihih

Uppdateringen har varit dålig från min sida på sista tiden!mkt saker har hänt så man hinner inte!
ny städat rum,huset är klart tvätten ligger i tvättmaskinen och julgardinerna är uppe! nu du mamma nu får du ta och komma hem med min GULA slipknot tröja ♥Hahahha :D

I dag har ja varit på stan med Michelle och kollat ögonen och hittade MINA glasögon ja älskar dom! Hihih ska väll försöka övertala min mammis om att dom ska bli mina men dom var ju rätt dyra :S hahah ja det bli ett senare problem, har kommer några Finfina bilder :D hahah MONGOS :D




Datorn krångla kunde inte vända bilderna ♥
stracks kommer Olivja hit :* Evigheter sen!

N a t h a  l i e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0