I just love it!

Nu hare snöat sen igår och jag bara älskar när det är riktigt mkt snö och mysigt! När man åkte hem från skolan(fick skjuts med steff:D tack!) så vare trafik kaos överallt ska jag säga!
Man kom ju knapp ur krylbo, och såklart äre ju snön's fel elr hur man ska säga. Aja hem kom man till slut. Men jag bara älskar vädret!
Snöö snöö snöö!(L) Nu har man allt för en riktigt vit och härligt underbar jul(L)

Senare typ om en timme åker jag och clara upp på stan för att gå på bio:D New moon som jag har längtat efter sååå MKT! och äntligen ska jag se den. Bara vi kommer fram till stan...
Hoppas på det iaf(Y) Men nu ska jag bara ladda upp några bilder sen göra mej iordning för bio(Y)
Ha en snöig tisdagskväll!


//Puss eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0