Jul i morgon (a'

Ja det stämmer det som står i rubriken. Tuffa tomten kommer i morgon ;) haha Enligt min lillebror i allafall :) Just nu sitter ja och har anna i Luren och spotifyar (y'

Michelle har Sovit häär i natt :) Lika roligt som vanligt (y' åkte ut till stallet, min Remi är fortfarande inte bra :( Jobbigt, Hoppas det blir bättre

I morgon äre jul.. Blandade känslor,rätt starka känslor, Tänker på min ena halva,min morfar:(.. det gör mig tårögd. Min idol har varit borta länge nu :'( han som alltid envisades och alltid fanns där för mig.en riktgi vän skulle ja kalla honom. Han gjorde allt för mig och ja allt för honom. Ja kommer aldirg glömma dig Morfar. Hoppas du vilar i frid och slipper den där satans permobilen! ja kommer alltd finna stöd i orden gud tar sina finaste änglar först!

N a t h a l i e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0