Klar!

Yess! äntligen klar med redovisningen, är helt klar nu(Y) Skönt att ha den klar iaf.
Har setat och jobbat hela kvällen! ;o
Aja okejj jag tog en paus för att beställa biljetter till New Moon till mej och clara den 15/12!(Y) ÄNTLIGEN får man se den filmen, har längtat ihjäl mejj! Så det ska bli riktigt spännande:)





Men jag tkr inte om det datumet...(15/12) Då var det ett halvt år sedan den jag älskade mest försvann från mej, lämnade min sida.. Min lilla vovvsing:'''( Ett halvt år sen, shit va det har gått snabbt, har tänkt på dej varenda dag, saknar dej jätte mkt och kommer aldrig glömma min lilla knäppis♥ Du hade en stor del i mitt liv och den delen kommer aldrig att ersättas! ♥Du finns föralltid kvar i mitt hjärta♥ Mimmi 9/2-03 - 15/6-09

Min söta lilla ängel(L)
 



//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0