Lasse och Rickard tycker till!


Vi hissar:

*Mobilen ofc!
*MTV Musik!
*Skolk skönt att vara hemma/göra andra saker
*kryckor kul att ha
*Vardagsmyys fungerar som fredags :D Mys är bra för hälsan
*Uggs mjuka snygga och sköna!
*puff borsten skulle få panik med platthår!
*Killar mysigt och underbart
*Greys anatamy Finns inte ord till att beskriva






 Vi dissar:
*Skolan jobbig och tråkig
*sega datorer! JOBBIGT
*Michans och min humor! HIHIHI
*Nuffnuff sprutan har ont i armen!
*Plugg JOBBIGT
* Tidiga fredags kvällar :O GÅR DET ENS!?

L a s s e/R i c k a r d♥


Kommentarer
Postat av: E l i i n

Dissar ni greys!!?;O :@

2009-12-02 @ 21:17:49
URL: http://pelonochnatta.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Jag har en fråga på min blogg ang. vad man tycker är den bästa årstiden?

Skulle vara roligt om du svarade och kanske kommenterade något om mina bilder jag la in i inlägget. Skulle vara roligt om du gjorde det, du behöver såklart inte om du inte vill:)

Kramar!!

/Amanda

2009-12-03 @ 14:32:18
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0