Tisdag!

Jaa dagarna flyter på, imorn äre onsdag och det betyder att vi har sovmorgon(Y)
Riktigt härligt. En sak som är mindre härligt är prooov! Har ett prov tills på fredag och en redovisning:s
Uschuschuschusch! :( Aja sånt som man får ta.

Har typ nyss kommit hem från skolan, vi fick sluta 25 min tidigare idag än vad vi brukar få. Slutar igentligen 15 i 4 men idag sluta vi 20 över 3(Y) Aja när jag kom ut till moppen vare frost över hela den! och den hade fryst, fick nästan inte igång den, fick knappt in nyckeln, elr kunde inte ens vrida nyckeln:O och gasen var fryst, fick stå och vicka på den jätte länge så att den skulle komma igång -.-' SKIT drygt! så jag vet inte om det blir nå mer moppe för mejj i vinter :s Såå kallt! Menmen nu, elr idag så hade jag tänkt att jag skulle plugga spanska och So, baka kladdkaka och titta på film. Vet ejj vilken film det blir, typ harry potter? njaa.. men Man of fire kanske?
Aja hade bra alla!


//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0