15/9-09

Trött trött trött! Sitter här och är typ helt slut, har vart i skolan hela dagen, slutade typ vid 3 eftersom vi hade So prov, gick rättså bra faktiskt. man kan ju hoppas på G iaf.
Har inte så mkt att skriva om idag, har inte hunnit gjort så mke, nu sitter jag och tittar på reprisen från gårdagens kändis djungeln:)
Fick reda på idag att jag antagligen får ut och köra moppe imorn(Y)!! Så jag får som sagt enligt Clara köra som en jävel ifall jag ska kunna köra henne till Jysk hela nästa vecka:) (vi ska ju praoa på Jysk hela nästa vecka)

Planer för veckan;

Onsdag:
Har typ inge planer för idag än att åka moppe :)

Torsdag:
Inget planerat för idag :/ köra moppe (träna på att skjutsa)

Fredag:
Idag äre som vanligt skola, sen sticker jag och nathalie till stallet(blir i stallet typ nästan hela kvällen)
Sen sticker vi hem till mej och har filmkväll (Y) Tittar på: Mirrors, The happening, what lies ......?
och nå mer film antar jag:)

Lördag: Idag så åker jag till stallet (har ronja) Sen har jag inget planerat, på kvällen blire nog typ mys framför tv'n:)

Söndag: Idag blire ännu en dag i stallet, har Blackie idag:) kommer antagligen rida ut tror jag. Det var längesen nu, men sen ska jag hem och typ träna på att skjutsa på moppe.

Pusshej
Elin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0