Hejhejhej

Nu är Grönan avklarad med bästa Ungdomssketionen, Snacka om kul vi hade tjejer!!! (L) (och Viktor :D) Tror jag åkte det mesta förutom barnkarusellerna för dom ee inge kul :P Sista karusellen blev frittfall trodde att hjärtat skulle hoppa ut när vi satt dåär högstupp men vågade det gjorde jag *stolt* haha!.  vi åkte tåg dig och då satt jag med dom bästa flickorna Elin,Linn och sabina, jag säger bara tack för skratten! har inte skrattat sådär mkt på ett tag!, haha tänk va kul man kan ha med en kortlek vanligt folk och en Linn! tycker nästan synd om dom andra på tåget som fick höra våra fina konversationer om diverse saker :D

Nu sitter jag och pluggar lite grann till So Asien provet på Tisdag. svårt att veta vad man ska plugga på så det är lika bra att plugga på hela skiten.annars i dag händer ingenting som jag vet. Funderar på om man kanske skulle kolla lite film :P.

Me today


Puss och hej
Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0