Hejsanhoppsan :D

Datorn har få´tt vila lite pga.Tidsbrist för något som kallas skolan tar upp hela ens fritid :( Har haft två prov So och No prov samma vecka :S Helgen blir därför lugn ;) Haha trodde ni på det?? :O knappast på lördag (i morgon) Blire Grönan med Pelon samt några från klubben i stallet :D. Sen på Söndag ska jag kolla till Reminnsan som ska byta till grannstallet ;) Vi flyttar ungefär 25meter ;) Haha!

I dag blev det ner på stan med Pelon :) kikade runt lite i butikerna sen bar det hemmåt och nu ska jag snart gå ner och äta lite gott grillat mamma fixat :) Har också köpt någon ny skräckis som jag ska kolla på :P Ska blii mösigt att krypa ner i sängen och bre på sig täcket och sova lite granna :)

På söndag ska jag plugga som man gör alla andra daar om året :( ett till SO prov  sen äre väll säkert niohundra läxor nästa vecka :)
Aja vi höres

Puss&hej
Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0