HELG ÄNTLIGEN!

HejHopp alla glada helg älskare! har längtat till fredag jätte mkt och nu ären äntligen här!!
Just nu sitter jag här och bara tare lite lugnt, dricker lite coca cola:) Regnet öser ner där ute såklart, men tydligen skulle det bli finare väder imorn vaa jag har hört, hoppas det blir det oxå.. Är redan ganska trött och klockan är bara halvtio. Planerar på att plugga lite moppe sakimojj på datan sen kila in på mitt rum och krypa ner under täcket, slå på en bra film och bara ligga och mysa (y) Det låter väl trevligt? aa det tkr jag själv iaf :)

Dagen har varit rättså lugn men inte helt, det har hänt väldigt många saker endå,
på morronen så åkte jag ju till tandläkaren och hämta min nya bettskena, skola, hem och sen till stallet,
jag och nathalie hade bestämt att vi skulle hoppa, (första ggn jag hoppade med blackie) men det gick jätte bra.
nathalie lämnade mej alldeles ensam i stallet vid kvart i 7 ungefär så då blev det ganska tråkigt, men jag fortsatte smörja så att allt blev jätte fint *stolt* Cykla hem och prov körde min nya moppe som vi fick hämta idag.
Gick aaaaas bra och var jätte kul haha ;) Men nu ska jag plugga lite moppe sakimojj och sen krypa ner i sängen..

 
// Eliin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0