Ingen speciell dag..



HejsanHoppsan! Nu vare länge sen jag blogga, har inte blogga på hela veckan faktiskt.
Men det har varit så mkt prov och sånt. Jag får skärpa mej lite, nästa vecka händer det inte mkt, så då har jag ju lite mera tid till att blogga :) (inte för att det är så intressant men endå..)

Tänkte ge er lite information om vad som händer i helgen för mej;

(Fredag) imorn ska jag upp på stan med en kompis, slutar oxå 20 över 3 och har ett kemi prov första lektionen tror jaa. Åka hem äta och fixa sej lite, sen dra till stan dåå.

Lördag; åker jag, tsm med vissa från stallet till Stockholm och går på grönan hela dagen(y)
tummen upp för det!

Söndag; städa rummet och plugga moppekurs sakimojj och SO :// lite mindre roligt då.
Men det är ju faktiskt saker man måste göra.

Har inte så mkt mer att säga, så ha en bra vecka (av den som är kvar)
Kraam Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0