Jag klarade det!



Jag klarade det!! Yess äntligen, gud vad jag har varit nervös för att jag inte skulle klara det, men det gjorde jag så tummenupp för mejj(Y) (och ni som undrar vad jag klara så vare moppe provet)
Fyyfan va skönt! Får väl ge mejj ut på vägarna typ på onsdag elr torsdag, men gud va härlit!
En av sakerna för veckan är ju avklarad iaf(Y)
Nästa sak blir SO provet imorn :/
Kom på att jag måste plugga till det nu, har typ inte pluggat nått :S men det är ju väldigt lite att plugga på så jag tror jag klarar det tills imorn. Hoppas jag.

Klockan 9 äre kändis djungeln och  kanske har tid för att se det, idag så ska ju (han som är med i dansbandet) göra en utmaning(dyka ner bland ormar och krälande saker efter stjärnor :o )
Usch vad äckligt! Men ska bli kul att se om han klarar det.
Nej nu ska jag skynda mej in på rummet och plugga innan det blir tv :)
Så ha en trevlig kväll!

Puss elin!

Kommentarer
Postat av: claraa

grattis gumman !:D

nu får du köra som fan så att jag oxå kan komma till jysk näst vecka(a)<3

2009-09-15 @ 17:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0