Mjölk mjölk mera mjölk (Y)

Haha jaa överskriften talar för sej själv, just nu sitter jag och dricker mjölk(Y) jag har kommit på att jag är en mjölk människa, för ibland bara älskar jag mjölk och kan dricka flera glas i rad :o 
I♥mellanmjölk (Y)



Jag kan faktiskt avslöja att jag kollat Greys Anatomy sässong 6 del 1 redan :S och sässongs premiären är på Onsdag och jag har redan tittat början av det, så nu vet jag vad som kommer hända :/ usch vad arg jag är på mejj själv, jag skulle inte tittat. Aja nu är ju det försent iaf -.- tummen upp tummen upp! (Y)
I♥greys anatomy (L) Nej! nu ska jag gå ner och borsta tänderna och sen krypa ner i min underbart mjuka säng(Y)



Godnatt eliin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0