Sjuk ja me -.-

Gokväll :)
Nu siter jag här också sjuk som Pelon min...-.- Det är inge kul att sitta och snyta sig hela tiden,hosta så fort man snackar lite och man palla typ inget! :( Medicinerna jag äter är väll inte heller dom godaste precis och mamma hon vet att jag verkligen hatar lakris men endå köpte hon host medicin med Lakris -.- den ska jag ta fyra gånger om dan, hur ska jag klara det? :S Jag tror inte att det är svin influensa för jag har ju inte alla syntomen så, Men om det är någon som kommer få det känns det som om att det är jag  för jag har otur med det mesta :'( Får alltid sjukdommar tidigare än andra :/.
I dag har det vart en lugn dag började dagen vid 11 satte upp håret i en knut och la mig och sov ytliggare en stund i soffan. *Annars är det bara talkshows som har visats. Jag hade värsta turen för dom va fane me bra :P. Sen blev det tre avsnitt topmodel vilket Nathalie Gilla! :) Sen var jag också en snabbis till stallet för att fixa Reminsan :)
I morgon blir det också att bli hemma från skola, hela veckan enligt mamma :/ FÅr väll lägga mig och koll a åp tv och film med ett stort duntäcke i morgon också. Nu ska jag gå ner till mammsen och ta lite hostmedicin :/
höres i morgon Puss hej :*
Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0