Sjuuuk idag igen...

Tjoosan hoppsan! Fortfarande sjuk idag... men känner mej mkt bättre än hur jag kände igår :s
Vaknade upp av att jag hade aaas ont i magen och mådde skit illa, men idag har jag typ inte alls ont i magen och mår inge illa alls (Y) Jag antar att jag ska till skolan imorn, men idag blev det att vara hemma och vila sej tills ikväll, för då ska jag till Hedemora på moppe kurs.

Just nu sitter jag här i sängen och tittar på Twilight (y) Läste igår ut den andra boken, så längtar tills filmen kommer. Boken var ju bra så jag hoppas att filmen blir bra oxå:)
Har inte riktigt nått att skriva om nu, det händer ingenting i mitt liv just nu, bara att jag typ e sjuk.. -.-'
Men nu måste jag stänga av datan, Puss hej <3

Kraam elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0