Go'natt snart då!

Har inte mke att blogga om just nu! förlåt.

Aja de är torsdag idag och imorn äre fredag, fan va naaajjs! slutar väl runt halv 12 imorn antar jaa (Y)
Då ska ja nog ta en liten promme ner till kupolen och leta efter tights och tröjja :) går in på Gina direkt sen Bikbok haha. Imorron börjar jag 5 över 9 så får sovmorgon till 7! Härligt! 2 timmars mer sömn.

Idag fick jag min nya stora skööna säng! 1.20 äre (Y) så inatt inviger jag den, fan va skönt att sova! Har vart ute och gått så jäla mke idag. 3 km i skolan - vi hade klasskamp, sen drog jag till stan (hemma) och träffa amanda en stund.
Helt slut! Så snart ska jag sova! (YYYY) Hoppas alla haft en bra dag!

Haha gulligt, en bild från när vi va åå bowla, det måste vi göra om! :D





P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0