Hmmmmmm ?

Mjoo det har gått snart en veckan sen jag blogga senaste ggn... SKÄRPNING! eller vad säger ni ?
Jag borde skärpa mej, det har jag ju sagt oxå men orkar inte blogga och känns som om jag inte har tid heller ;s
Men som sagt "ska försöka skärpa mej"



Den här veckan så står jag ju i butiken och jobbar... Butiken i skolan asså. Börjar klockan 8 och slutar runt 3 varje dag, inge vidare precis :// Så jag är oftast helt slut när jag kommer hem.
Men idag så var jag hemma på grund av mensvärk, så då orkade jag helt enkelt inte med butiken. Men igår asså det va helt sjukt, jag gick och la mej vid halv 7! Och sov tills klockan slog 11 idag :O Helt otroligt ju!
vad ska detta betyda ?

Idag har jag iaf chillat i sängen hela dagen lång, tittat på filmen "the day the earth stood still" ingen vidare bra film enligt mej då :s  Så ska försöka hitta nån annan att kika på!  

TIPS ????? (kom igen nu, kommentera, hjälp mej!)





P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0