Nästan utvilad!

Jag håller väl inte riktigt koll på dagarna men det är onsdag vad jag vet! (Y) 

Igår så skrev jag ju att jag hade as ont i huvudet, hade det imorse oxå men nu har det blivit bättre! Antagligen för att jag va duktig och höll mej inne idag, har legat i soffan och kikat på tv hela dagen, riktigt skönt med en vilodag :) Tog en liten middagslur oxå ahha :) längesen!

Imorn äre torsdag iaf och sen äre ju föfan julafton! Hänger inte alls med här ;o  Imorn ska jag iaf hitta på nått med ärtskidan (nathalie) det va lääängesen känns det som ;s Skulle behöva åka ner på stan och köpa den sista julklappen! Aja vi får se va som händer imorn, nu ska jag iaf sova men först kolla på grey's (Y)



P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0