Friday!♥

Go'morron sömntutor! Dagen är fredag! My favorite day!
Snart ska jag dra till skolan, fast måste först hitta nått att ha på mej, vilket inte är så enkelt.

Haha idag känner jag av ridningen från igår, ni vet ju jag åkte ju av en ggn när jag hoppa (a)
FÖRSTA ggn på blacki :O jag brukar aldrig åka av! menmen den här ggn så skulle jag hoppa ungefär 95cm och så tvärstanna han innan hindret så att jag flyger av och hamnar i hindret -.- slog i innanför låret. AJJ!
Aja sånt händer..

Idag skulle jag egentligen åka till tandläkaren men dom ringde nyss och sa att hon som jag har, har blivit sjuk så jag fick en ny tid -.-'' det skulle ju vart SÅÅ skönt att få slippa halva skoldagen idag ju! Faan!
Jag får väl stå ut med matten, spanskan och engelskan oxå då -.-'
men nu måste jag hitta nått att ha på mej, ha en bra fredag! (min data komer idag oxå!!(YYY)
Pussar!(K)



//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0