Go'morron

Nu är jag redo för att åka ner på stan på en lite shoppingtur med clara,
ska köpa dom där tightsen som inte fanns i min storlek på Åhlens,
men syster tipsa om att det fanns precis likadana på lindex barnavdelning i rätt storlek.

Provade XS på åhlens men dom satt ju fan som mjukisbyxor!
Så Mot barnavdelningen! haha längesen man handla därifrån :S

Men så måste jag ha nytt smink oxå, nån ny tröja oxå kanske. Får se hur mkt jag sparar tills Gbg.
Har kommit på att jag ska spara typ 400-500 varje månad för att ha med mej till Gbg i sommar.
Ni vet jag blir där från torsdag, fredag, lördag och söndag (Y) Kanske hinner man med en liten shoppingtur?
Pussar(K)



//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0