Pluggnings time!

Home from school. Gick hem från skolan idag, idrott sista lektionen, tränade på min och nathalies dans, gick super bra så vi är klara bara att i måste få in allt i huvvet. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, är skiiiit trött!
Så kommer antagligen somna när jag pluggar spanska. Spanska prov på fredag. -.-'

Idag när jag smsa med Helena så berätta hon lite om nya stallet hon ska flytta Blacki till, det lät underbart!
Stora boxar, med ett fönster i varje box. Mockning och in- och utsläpp ingår(Y) Gud va härligt!
Och så fråga hon om jag ville fortsätta rida Blacki ändå, så jag får rida honom när hon inte kan och 1-2 ggr i veckan dom dagarna jag kan(Y) Härligt härligt! ♥ Så imorn ska jag faktiskt rida Blacki! Jag och nathalie ska boka ridhuset och hoppa lite, älskar att hoppa Blacki!




Men nu! Pluggning till provet på fredag....




//E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0