Stallet snart dåra!♥

Vid typ kvart över sex åker jag till stallet. LOVE IT! har längtat efter att få rida Blacki igen!
Så idag så ska jag få rida, tänkte hoppa lite så Nathalie ska följa med och ta nåra kort(Y) Kanske kommer på bloggen sen.

Men iaf så idag fick vi reda lite mer om nationella proven i svenska vi ska ha nästa vecka.
På tisdag och på torsdag, på torsdag ska man sitta i 3 timmar! jag får panik! :O
orka sitta i 3 timmar och skriva -.- menmen...

Dagen har varit rätt seg, massa tröök lektioner som vanligt! Imorn så sover jag hos syster + att jag får hämta ut min data imorn oxå!(YYYY) guud va jag har längtat efter den! såå jag kanske bloggar från den imorn när jag är hos syster(YY) Men nu så ska jag ta och byta om. Sen drar jag till stallet. hade bra!
Pussar(K)



//E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0