Förlåt men orkar inte bara..

Jag orkar inte blogga, har inte så mke att skriva om för tillfället heller, såå ja..

Idag vare iaf skola (är nästan frisk nu) och det hände väl inget speciellt. Slutade runt 12 som vanligt.
Sen tog jag och hanna bussen till kupolen och fika, men såklart gick brand-alarmet då! -.-
Så vi fick lämna våra goda kladdkakor och pallra ut i kylan.. Men som tur fick vi gå in igen och käka upp hah (y)

Det är iaf fredag idag (men inte så länge till) Mamma fyllde år oxå, så firade henne idag åå :)
Annars har inget speciellt hänt :// Snön håller ju på att smälta bort oxå.. Kuul! riktigt kul... (ELLER INTE)
Aja nu ska jag kila ner till tv'n och slappa.. Sen lägga mej i en efterlängtad säääng och sova!
Sen får vi se vad morgondagen bjuder på.

(ingen bild denna gång, men lovar att lägga in nåra bilder när jag orkar(YY))



P e l o n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0