Mjoo jag är tyvär fortf.....

Mjoo jag är tyvär fortfarande sjuk, men lite piggare!

Tisdag idag, har inte gjort så mke, legat i soffan och vilat och sen fick jag lov att åka till akuten igen!
Men dom sa att jag ba skulle tare lugnt och så, vila. Tillslut måste jag väl bli lite piggare! ;o
Aja nu ligger jag i sängen och tittar på film. Dricker HallonSoda oxå (Y)

Har vart så jävla sugen på kebabtallrik idag och tyvär så har jag ju inte kunnat köpa det :// Ist så
värmde jag på lite pommes men det var ju inte lika gott som kebabtallrik.. Hade kryddat dom as mke (som jag gillar!)
2 av hundarna satt på golvet och tiggde, så då tänkte jag att dom skulle få smaka en varsin pomme m as mke krydda på.
Trodde inte att dom skulle gilla det så mke ;s Men ena hunden gluffsa i sej det och ville ha en till medans den andra hunden satt och rynkade på nosen haha :)

P O K

En bild jag knäppte för ungefär 2 år sedan, på sommaren (L)





P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0