SRY SRY SRY SRY!

SRY!

Har inte orkat blogga, har inget att blogga om ens.. Är fortfarande sjuk men är mke piggare! (YY)
Är bara riktigt jääävla äcklitt förkyld!! Hostar lite oxå, men har blivit bättre (Y)
ÄCKEL INFLUENSA!

Dagen har gått ovanligt fort! Fast okejj jag sov till 3, sen satte jag mej vid tv och kika på Top model, Jasline vann alltihopa (eller hur hon stavas) Aja sen käka jag mat och fram tills nu har jag tittat på gamla videos, från 2006 och frammåt. T,ex min första Pay'n Jump tävling ahha garvar ihäl mej :S Och när familjen va i öland 2006 2008 och andra år. Och typ när jag red för annelie på plutten Luggo :')) Aja och massa sånt, om jag visste hur man gjorde skulle jag kanske lägga upp nått på bloggen (a
Aja nu ska jag väl göra nått annat..

P O K

En bild från när jag var sjuk sist hahah...





P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0