i loved you first, i loved you first

Hejhej gottfolk! :D

spenderade hela gårdagen i stallet med sabina och björne bebis skötte sig som en pärla! :)

i dag drog jag ner på stan och köpte en ny plånbok från åhlens,två tröjor från H&M och ett par örhängen från Veromoda! Bilder kommer senare för nu orkar ja verkligen inte! har varit ute och gått en powerwalk i en och en halv timme och sedan duschat och fixat allt tills i morgon :), till och med städade lite i rummet! :)

NU har ja lagt mig i mammas och nickes säng och ska kolla idol! :D TAGGA!  eftersom mina dumma föräldrar hatar idol fick dom ha stora tvn.... DÅLIGT :P
I morgon blire att vara modell för annas skolprojekt och senare bär det till stallet och pussar på min bebis och tar en körtur med pelon!

Se you!

puss!!

na th al ie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0