Oonsdag!

Jaao idag vare onsdag, jag är as trött och har vart typ hela dagen ;o  det var ju som vanligt skola idag så jag gick upp runt 7. Och tåget går 8. Typ alla lektioner var inställda idag så jag drog hem vid 10 typ hoohooo (Y)
Runt 2 drog jag upp på stan för att träffa nathalie, vi gick runt och kika lite, hitta lite saker (y)
+ att jag fick en parfym av nathalie :D Taaack! (K) Senare åkte vi till stallet och körde björne ett varv på slingan. TYVÄR SÅ TAPPA JAG MINA NYCKLAR DÅ! :'((( Snyffffft! Hoppas dom dyker upp snart... att nån hittar dom och lägger dom i stallet..

Aja imorn äre torsdag och det är vanlig skoldag igen, slutar runt tjugo i 3 sen drar jag hem och letar nycklar..
bjuder på lite bilder. Hittade snygg Fred perry idag i kupolen. Och en bild på mej i mina bruna linser (Y)

Fred Perry (YYY)


brooownie bruunbruun!


G O D N A T T !


P u s s E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0