pictures is fail!

heeeejheeej :D

Preics käkat upp en macka och patat med dödgris i typ två timmar! (Y)

I dag vare klasskort och som vanligt såg jag fucked up men vafan, Jag ser ut så.. xD, Fick stå i allafall så det var ju något positivt! :Dslutade kring 1 och drog och handlade på willys med mamma, sen när klockan var 2 drog jag till stallet till min lilla björn och har tilbringat de mesta tiden där i dag. Städade igenom alla skåpen och kollade igenom saker. mockade åt alla hästarna,fixade mat,bytte vatten både ute och inne och tog in dom! asduktig känner jag mej verkligen! :) kan lova er att städa skåpet inte kommer hända ofta!! Ska inte bli en bra vana nejnje! :D
stannade vid åsebo och kollade lite på dödgris's hoppträning! bäst som vanligt! :)

Nu ligger jag i soffan och dricker en smoothie och tar lite Ipren. Ingen skola för mig i morgon, blir hemma och försöker få bort febern jag just lagt på mig -.-

Pussss heeeeejj ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0