Skål då, snart typ.. ?

Lördag - 2011-07-30

Idag har jag hunnit med rättså mke ;s Fast enda inte. Försov mej såklart! Hade bestämt att jag skulle börja gå med reklamen vid 9 men nej jag vaknade 10, eftersom jag inte hade sovit så mke inatt, somnade typ halv 5..
Så då hörde jag antagligen inte klockan. 

Men gick med reklamen vid typ 11 iaf och sen drog ja till stallet och tog en barbacka tur ute i skogen på bästa sevenbuuus! (Y) Va as härligt! Och sen drog jag hem, käka o duscha och nu ska jag väl vänta på att steff svarar så jag vet när vi ska iväg på fest. Hoppas ni får en bra lördagskväll!

Halva min outfit ikväll (y)


Flätade armband: Kicks och de bruna från H&M
Peace armband: Me And frank
Linne: H&M



P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0