Chillar som faan- men kunde vart bättre!

T i s d a g  k v ä l l !

Ligger i sängen och chillar, kollar film och myser (y) Kunde vart bättre med lite sällskap menmen -.-
Tisdag idag och jag gick upp "tidigt" dvs halv 10 som är väldigt tidigt för mej! Aja cyklade med syster till gymmet och gymmade i 1 och en halv timme typ, cyklade hem och följde sen med och handla mat + att jag lämna in min mobil...
Har lyckas låsa den och sen glömt lösenordet -.- LYCKAT...

Imorron äre onsdag och då ska jag ta mej till gymmet på morgonen, om jag kommer upp. Sen ska jag nog hitta på nått med nathalie, vilket var rätt längesen! Aja ha en bra kväll!

Lovade bilder från avslutningsdagen, så här är dom!






snyggingar ;))

Och bilder från kvällen :) togs INTE många bilder från kvällen.








P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0