Började brinna... klaaant!



S Ö N D A G K V Ä L L

USCH va slut jag är! Vaknade ju runt halv 8 och kunde inte somna igen... Så nu är jag rätt trött kan jag lova! Orkar inte skola imorn, men det är väl nått ja måste -.- Får trösta mej med att jag bara går mån - tors! (y) Kommer bli najs eftersom på fredag så har jag rätt mke att göra så ifall det va skola så skulle de bli rätt stressigt oxå och det orkar man inte.

Men imorse när jag baka så tänkte jag att jag skulle värma upp smöret litegran bara i mikron, så jag stoppa in hela paketet, orkade inte hämta ett fat eller en skål. Sen när den vart inne en stund så ba blixtra det till och pappret tog eld! Så fick ta ut det fort och blåsa ut de ;) KLANT! Jag borde ju veta att man inte kan stoppa in ett inslaget smörpaket  i mikron.... Ajaa nu blire tv'n, har redan duschat och fixat naglarna (Y) Godnatt för idag!







P e l o n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0