DAG 8) Någonting jag ångrar mycket



Jaa.. asså det är väl lite för privat kanske så det tar jag inte upp.

Men en sak som jag ångrar så SJUKT mke är att dagen min lilla ängel åkte till falu-djursjukhus så följde jag inte med, hon lämnades ensam på sjukhuset utan nån hon kände där. Jag trodde lixom verkligen att vi skulle få hämta henne nästa dag, men det fick vi inte... Hon dog alldeles ensam i en bur på morgonen på falu djursjukhus den 15 juni 2009. Känner mej verkligen hemsk att jag inte sa hejdå på riktigt och jag ångrar mej som FAAN att jag inte följde med när hon mådde så dåligt... Känner mej så besviken på mej sj för det. Men jag hoppas hon har det bra nu och slipper lida..

Min ängel <3 Saknar dej så det gör ont, varenda jävla dag..!

Älskar dej <3




P e l o n ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

<3

2011-10-04 @ 23:55:24
Postat av: Frida

<3

2011-10-09 @ 10:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0