ÅÅH VA FÖRBANNAD JAG ÄR... !!!

FYFAN!

GUD va kul, det kommer bli en sån här "jätte kul" lördagskväll hemma idag igen! Hatar att va hemma på helgen! HatarDetHatarDetHatarDet! Tål det inte! Blir så arg och irriterad på allt! Jag vill va ute och träffa folk och ha kul! Inte sitta inne och RUTTNA. Jag är inte sån som vill ta det lugnt och va hemma på en helg kväll, speciellt inte en lördag! VIsst man kan va hemma på en vanlig skoldags kväll men inte på en helg kväll! Det är då man ska ha kul ju men NEEJ tydligen inte....... Jag kommer ruttna här hemma, seriöst..............................................................ja dör! HA EN BRA KVÄLL......



(förlåt för inlägget men är bara så ARG...)





// en väääääldigt irriterad elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0