220809

Hallojsan alla glada människor:) Som ni ser så har jag och Nathalie skaffat blogg, Just nu ser den för hemsk ut men tar lite tid att fixa designen. :) Men läs gärna och kommentera! Hoppas ni gillar vår blogg :)

Iaf idag så äre Lördag elr typ, joo det är lördag men om typ 5 min äre Söndag och sista dagen på sommarlovet -.-
Såå på Måndag börjar helvetet igen.. Ska bli roligt att träffa alla igen men mindre roligt med alla prov oo uppsatser och Nationella proven :s Jag kommer verkligen inte klara mej :s Men nej nu vill jag inte tänka på det.. :s

Idag har vart en ganska lugn dag:) Åkte ut till stallet på morgonen och red ronja och fixa lite, cykla hem och fortsatte titta på Sex And The City, älskar det!  Men iaf senare så åkte jag ut till Nathalie, och vi försökte fixa lite med bloggen men gick inge vidare, kom inte på nå bra ideér om hur vi ska ha den :/ så efter typ 45 min tröttna vi och cykla i fullfart mot stallet :)
Vid ungefär halv 8 cykla jag hemmåt och nu sitter jag här och myser framför datan(kanske ni förstod x) Tittar på Sex And The City och dricker lite coca cola och lyssnar på Renegade five :)   (Nu äre Söndag och imorn äre skola! -.-'  Fyyfaan.....! 

Igår (Fredag) så åkte jag upp på stan med Evelina, Var jävlit stressad på morronen. 
Mamma och pappa skulle igentligen ta med mej för att titta på mopeder, men så blev det inte,
Vi åkte mot stan och då kom mamma på att dom hade inga nycklar med sej (till huset) för det var frida och Oskar som låst. Och ingen av oss andra hade det heller så vi kunde inte komma in i huset. Så det blev att åka efter frida och Oskar och hämta nyklar.. aja vi fick tag på nycklar och när jag skulle möta Eve i Plushuset så kom jag på att jag hade glömt plånboken! Hur fan glömmer man plånboken när man ska shoppa!? :o
Aja jag lyckades med det iaf... Åkte hem och sprang runt i hela huset och leta efter den, hitta den och åkte mot stan och träffa Eve :) Blev inköp av lite saker men inget spec...

Senare cykla jag mot stallet för att prov rida en urgulli häst som heter Blacki :)
Och det gick ovanligt bra. trodde att det skulle gå skit men det gjorde det inte (Y'
Så nu har man ny sköthäst:)

På kvällen åkte jag ut till Syrran för att jag skulle sova där, dom hade gjort ordning i källaren och det blev verkligen aas fint! Så där fick jag och Frida sova. lite kallt vare men jag klagar inte :)
Det blev film (Wallander - Skulden) och så färga jag håret:D Blev väldigt nöjjd, Så nu är man möörk brun igen:)
Nu ska jag fortsätta titta på Sex And The City så PussHeejj! 

// Kram  Elin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0