230809

Godmorgon!

Ja i dag är det sista dagen på sommarlovet,en söndag, skit va konstigt det känns! :S Liksom vi kommer ju inte kunna sova länge nu precis och dagarna kommer bli låånga :( I allafall har det här sommarlovet slagit alla! jag har haft min äskakde Athos nästan hela sommaren innan vi sålde honom sen har jag varit med typ allal jag ville också så :)

I dag blir det att åka till stallet med Elin och titta på när hon rider blacki.Det känns lite tomt utan Athos nu men jag ska försöka hitta någon annan att hålla på med :) Sen borde jag fixa med håret och bestämma något att ha på mig i morgon.

I går/dag blev det först Elin och sen på kvällen kom Syster (Y), toppendag! dom två bästa på samma dag ;) Det blev sova i kojja och käka godis tillsammmans med Harrypotter filmen. sov till tio eftersom mamma väckte oss av att bära saker, jag fattar inte varför föräldrar alltid ska göra allting så tidigt!? NU ska jag dra ner till tv´n och kolla om det är något man kan kolla på annars får någon film rulla igång igen :P

KyssHej
Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0