310809 20.40

Hejsan :D Klassfotot blev av i dag, det blev en ny inköpt tröja från gina tricot och mina jeanstights från Veramoda. Som vanligt blev det hellt miffat men men x) ;) Fan jag får alltid sitta längstfram om jag typ inte ber om att få stå högst upp :P. So prov snart så jag lär väll börja plugga om jag (som inte fattar i princip något) ska få något högre än G om ens det, haha! :P Mitt minne är kasst, som i dag hade jag precis öppnat skåpet så fick jag världens panik och började yra runt efter nycklana men smart som jag är efter 30 minuter kom jag på att dom satt i skåpet haha! Aplåder till nathalie den smarta! :P Nu ska jag kila ner och kolla på någon film :D Tihi

Pusshej
Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0