Dagen efter

Heej! Anledningen till att inte nån av oss blogga igår var för att ingen av oss han, men idag bjuder vi på nåra trevliga inlägg hahaha :) 

Igår vare som sagt min femton års dag:D äntligen!!
Men iaf fick jag jätte fina presenter, ex en ny plattång och locktång, pierca naveln, twilight boken (andra)
och massa andra fina presenter:) Tack tack!

Efter skolan(tog ledigt från klockantvå) så åkte jag upp och titta på mopeder, det blev en vit, fast jag ville ha en svart.
Aja sen åkte jag hem och åt och gjorde mej iordning, och klockan fem gav vi oss iväg till Eskilstuna på nå festival (Dead by April skulle spela!)Såklart man åker dit då :o
Vi kom dit ungefär vid 7 och då vare typ inge folk alls (Booring!) men senare kom det mer och mer folk:) Dead by April skulle spela vid kvart i tolv så för att få bra plats(längst fram i mitten) så ställde vi oss där 45 min före, det kom bara mera och mera folk så när klockan var 12.35 såå vare proppfullt!:S man kunde inte röra sej och inte heller andas typ:s
Och så vare massa fyllon som tröck på bakifrån, och tre jävlit irriterande människor framför(3 st tjockisar:s) en som inte ens ville vara där men hennes kompisar typ tvinga henne och hon fick panik och försökte ju komma därifrån men det gick ju inte så hon börja putta på mej och va allmänt dryg och kill kompisen framför stog och släppte sej!!! fyyfaaan!! ;o
såå vi bestämde oss för att försöka komma därifrån men det gick ju inte :S men sen vare en jätte söt lång kille som hjälpte oss bort därifrån och släppte förbi oss :):* så vi fick en bättre plats där man kunde andas iaf :s
Sen börja dom spela och det var aaaas kuul! Sån jävla stämmning, alla stog o hoppa, jag tkt lite synd om dom framför oss för så fort vi skrek så höll dom för öronen :S haha :) Efteråt så sprang man typ, dit dom sålde tröjor för att hinna köpa en, köpte en svart t shirt och ett svettband:) kvällen var iaf väldigt trevlig <3

Idag blev jag väckt klockan halvtvå elr den kanske var mer, när jag vaknat ordentligt så kom jag på att jag hade Ronja idag så då fick jag lov att cykla till stallet, Och nu sitter jag här i sängen och bloggar och dricker coca cola:)
Har nyss tittat klart på en gastkramande film (som det stog på fodralet)
den var väldigt läskig :s  så nu vet jag inte va jag ska göra, antagligen en ny film :)

Ha en bra kväll<3
Puss&Kram Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0