Dead by April om 2 dar! (L)

Tjoo! Dagen har varit ganska lugn, sovmorgon idag(Y) åkte med Nathalie till skolan kvart över 9 typ :)
Sov faktiskt inte så mkt längre än jag brukar, vakna kl halvåtta pga att hunden pep och skrek där nere, hon hade tydligen fått nått som heter vatten svans :o Aja nu är hon bättre iaf :) Snart ska jag pallara mej ner och baka bullar (MUMS!)
Men dom är till imorn, för då blire nämligen ett litet "kalas" för mej x)
Fyller 15 på fredag men kommer inte vara hemma på fredagen så då firar dom mejj imorn :)

Just nu sitter jag här och kollar runt på datan, och gissa vad jag hittar :o
Joo jätte gamla kort på när man var typ 9 och 10! det var den tiden när man spela cello och hade jätte långt hår :s
Oo jaa hitta oxå väldigt gamla kort från t ex, när man va lucia och va på semster och massa haha! Väldigt roligt att titta på faktiskt haha :) Neej nu ska jag pallra mej ner i köket och baka lite bullar (y'

Ha en bra kväll!

kram Eliin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0