280809-290809 (igår&idag)

Nu har vi inte skrivigt på någon dag men det har varit mkt att stå i förtillfället. här kommer en kort uppdatering :

Igår var det Elins födelsedag och på kvällen blev det ju Dead by april konsert i eskelstuna,Det var verkligen as bra men  lite mycket fulla perssoner. i början hade vi fått apabra platser, mitten näst längstfram typ men sen började alla fulla och alla andra människor bakom trycka på som galningar så vi flyttade ut åt sidan lite bakåt och då fick jag stå bredvid två fullisar som hade höga smala klackar som hoppade mig på fötterna(själv hade jag tygskor) så nu har jag lite ont :(. som vi hade hoppats på så sålde dom tröjor så det blev en t-shirt och ett svart svettband med snygg logga på ;) Dagen slutade vid tre då var vi hemma och kastade mig i sängen.

I dag blev det upp tidigt trots nästan ingen sömn för jag skulle till kupolen med Natthis. Det blev 2 tröjor, ett par trosor och strumpbyxor, man måste ju spara lite pengar också ;). Sen bar det en snabbis till stallet och kolla till lillhästen ;). Nu sitter jag har helt slut och håret uppsatt i en knut, i kväll blire kolla film och lägga mig tidigt så jag kan få min skönhets sömn för på Måndag är det ju klassfoto (:S!!!!) så man lär väll se lite vettig ut :P.

Puss
Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0