Liket har vaknat!

Nu har man väl vaknat upp rättså bra, har varit ner och ätit frukost med resten av familjen.
Om 10 min ska jag titta på nå film med familjen där nere. Så jag kortfattar mej lite.
Idag så ska jag inte göra nått tror jaa, Blacki har blivit halt.. Så inge stall idag...:( stackars bäbis!
Helena har tydligen köpt en julklapp till mej :O så det blir väl att gå till stallet och hämta den nån dag:)
undra vad det kan va då:o och senare idag, typ på kvällen så ska jag göra klart min franska nagel pedikyr eftersom jag bara han göra ena handen igår(IDAG) eftersom klockan typ var över 1.
Såå det blir en lugn dag idag. Hoppas alla får en bra dag! Pussar!



// E l i i n ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0