21.11.09

Heej! Det är fortfarande lördag(L) och jag ska snart (elr inte snart men om nån timme) hem till nathalie.
Funderar på om jag ska sova kvar elr inte. har ju inte känt mej så kry om man säger så :/
Men jag vill ju såklart sova kvar men jag villl inte vakna upp sjuk hemma hos henne.
har typ fobi för att vara sjuk hemma hos nån anna haha:) kanske inte fobi men jag tkr inte om det iaf.
menmen vi får se hure blir.

Just nu sitter jag bara här och lyssnar på my love(L) Den är fin på nå vis. Bra låt iaf.
Veckans låt.

Nu bestämde vi(jag och Nathalie) att vi bara ska ha filmkväll, så då drar jag hem till nathalie runt 7:)
trevligt kommer det bli(y) finns på mobilen om nån vill ha tag på mej.(för dom som har mitt nr då..)
Menmen hoppas alla får en trevlig kväll, så uppdaterar jag när jag kommer hem inatt:**
Pusspuss!



//Eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0