Första Advent!

Godmorgon! Nyvaken är man och vill bara lägga sej och sova ett tag till.. Men klockan ett ska jag upp på stan med Nathalie(L) Det är julskyltning. Och så ska jag in och köpa klart julklapparna och in på team sportia för stt titta efter tröjjan jag vill ha! Svart/vit Adidas tröjja för ungefär 600kr tror jaa.



(KÄRLEK)

Aa och som sagt är det första advent idag. Tiden går läskigt fort! Snart är det julafton oxå.
har faktiskt skrivit min önskelista nu och snart handlat alla julklappar till familjen.
Såå det är snart avklarat iaf(Y) Det är bra att vara ute i tid. Har jag lärt mejj.
Men nu ska jag ta och klä på mejj, fixa det trassliga håret (-.-') och sminka mejj.
♥ha en bra första advent alla♥

Secondhand serenade - Last time♥



//puss eliin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0