fredags morgon!

Godmorgon! Det är fredag idag och det betyder sista dagen sen helg! Idag händer det rätt mkt.
Direkt efter skolan drar jag till stallet och rider en snabbis. Sen drar jag hem och duschar och såå, sen kommer clara hit. Filmkväll(y' Det är dagens planer.
Men snart typ om nå timme ska jag dra till skolan och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mej :s
Hittar ju inga kläder alls -.- Skulle verkligen behöva shoppa lite!
Aja nu sitter jag och lyssnar på David archuleta - to be whit you♥ En bra låt det äre iaf(y)
Första lektionen är Fysik och sen har vi hål i 25 min och sen äre So i 80 min -.-' Usch jag orkar inte!
Aja sen har vi lunch iaf. Men nu ska jag nog försöka hitta nå kläder. Ha en bra Fredag!





//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0