Godmorgon!

Ny vaken? Känns som om jag ee det, men jag vaknade faktiskt halv 7 så har varit uppe ett tag nu.
Bussen går om tio minuter men själv ska jag inte åka buss. Tar moppen ist. Mkt enklare, för just nu vet jag inte vad jag ska ha på mej :s tror att det blir mjukisar elr strumpbyxor.
Vill så gärna vara hemma och lägga mej i sängen med en kopp varm choklad och kika på v.ä.n.n.e.r (L) Men så blire inte för om en halv timme drar jag iväg till skolan, om jag hittat nått att ha på mej. Idag slutar jag tjugo i 4:o Och då drar jag hem och jobbar med svenskan och engelska och spanska -.-' sen på kvällen blire film och varm choklad tror jaa(Y)
Men nu ska jag försöka hitta nått att ha på mejj, ha en bra tisdag!



//Puss Eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0