Godnatt!

Jaa snart ska jag nog krypa ner under täcket och sova. Känner mej inge trött alls kanske beror på att jag har sovit och läst hela dagen? aa det är nog så. Men imorn bäre iaf av till skolan, har saknat alla kompisar juu!
Så imorn ska jag dra mej mot skolan igen. Har föresten sovmorgon imorron oxå. (Y) för det:)
jaao. Nu sitter jag och tittar på Greys Anatomy(DVD) och dricker varm oboy (IGEN!) jag vet jag dricker mkt varm oboy nu för tiden men jag älskar det, har precis börjar druckit det i år oxå. Har tvingat mej själv att inte dricka det på några år och det här är belöningen haha:) Aja nu vet ni det.

Óboy(a)




Jag kunde inte låta bli min mobil förresten :s Så jag har satt på den nu och den fungerar helt okejj, som vanligt(Y)
min älskling lever!:') Woohoo! Aja nu ska jag titta lite mer på Greys sen blire sängen för min del.
Godnatt alla underbara!


//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0