Go'morron!

Heej♥ Om en halv timme drar jag till skolan. Usch idag känner jag att det inte är en bra dag..
Jag vet inte vrf, men allt känns bara drygt idag. Världens sämsta vinter väder och jag är skit trött och jag skulle ha velat ligga kvar i sängen och sovit. ont i knät har jag oxå och i nacken typ. Är fökyld och trött som sagt.

Direkt på morronen så åker alla 9or till D-hagen för att titta på gymnasie program -.-
Jag behöver väl inte följa med. Jag ska ju ändå gå i Borlänge. Menmen...
Och sen ska jag gå till syo'n för att snacka gymnasieval -.- Jag vill bara ligga hemma i sängen och stänga ute allt.
Men sånna småsaker får man stå ut med i livet.

Annars händer det inget alls idag, ska väl ta hem nått att plugga på, det behövs alltid. Aja nu ska jag gå och klä på mejj. ha en bra dag!








I'm still trying to figure out how to tell you I was wrong
I can't fill the emptiness inside since you've been gone
So is it you or is it me?
I know I said things that I didn't mean
But you should've known me by now
You should've known me


// E l i i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0