Hemma:)

Heejheej! Nu är man hemma igen, som ni ser så har vi fixat bloggen ÄNNU en gång.
Men det blev lite bättre nu iaf, elr vad tkr ni?
Kvällen spenderades framför datan, vi fixade ju bloggen och så kolla jag på Robinsson haha:)
Oxå kika vi lite på TopModel(L)

Nu ska jag nog krypa ner i sängen:D Guud va härligt! Och dricka lite Julmust(YY)
Och slå på nån bra film elr nått:) Senare sova och försöka bli frisk.
Imorn händer det inte mkt alls, har inga planer än att vara hemma och vila och plugga lite fysik.
Söndagar är rätt härliga, då kan man vila upp sej inför en ny vecka med prov och läxor.
Men nu ska jag krypa ner i sängen:) Godnatt!


//Eliin♥

Kommentarer
Postat av: Amy

Åååh va gott med julmust. Jag har inte druckigt min första ännu i år.

2009-11-22 @ 11:18:38
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0