Hemma från staden!

Chacha! Nu är man hemma igen då, det var väldigt mkt folk faktiskt. Jag passa på att köpa min älskade julklapp! Haha jag vet jag köpte min egna julklapp, men det var för att mamma inte visste vilken jag ville ha.
Så då fick jag köpa den, och slå in den såklart får jag den inte förens på julafton endå.
det var en svart/vit adidas tröjja:D älskar den! så nu vet jag en sak jag kommer få.

Men nu ska jag försöka komma igång med spanska redovisningen som ska vara klar på tisdag :S
Jaao.. så jag tror jag måste göra det nu. Sen blire tv'n elr kanske baka kärleksmums? hmm jadu vi får se vad som händer senare. Men ha en fortsatt bra första advent! (K)




//puss eliin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0